Daniel Halvarsson!

vill berätta om min lycka i livet :D
jag är så grymt kär, sjukt kär, mest kär och allt.
det känns verkligen som att jag träffat den rätta för mig eftersom allt är så jävla perfekt, som en dröm :o allt är liksom för bra för att vara sant :)
han är helt bäst, så jävla snäll så de är sjukt, och ja jag vet att de går massa rykten om dig Gubben, men jag litar på dig!  du är helt underbar och har allt som alla andra saknat, allt som jag någonsin önskat mig och allt.
det känns som att du gör allt för mig och verkligen älskar mig för den jag är och inget annat!
tack för att du fanns där, tack för att du valde att satsa seriöst på mig och tack för att du älskar mig.
jag älskar dig så mkt så de finns inte Daniel, kan verkligen se en framtid med dig!

visst kommer det bli skit jobbigt när du går in i lumpen och blir borta från mig läänge, länge men de klarar vi! :) du kommer få mig att orka, för skulle aldrig vilja lämna bort dig!

Du är så sjukt underbar, tack för att du är du och att just du vill ha mig! <3


du är det absolut bästa som finns, mysmysmys <3

Mina kommentarer ♥
Postat av: anna

NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAW! vilken söt text :')

2009-06-17 @ 01:06:25
URL: http://jadu.blogg.se/
Postat av: anna

NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAW! vilken söt text :')

2009-06-17 @ 01:06:43
URL: http://jadu.blogg.se/
Postat av: fjant

go fisar xD

2009-06-18 @ 19:17:36
Postat av: fjant

go fisar xD

2009-06-18 @ 19:18:01

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0