fynd och jobb!

HEJ ALLAAA !

igår va de jobb, jobb, jobb som gällde, men ganska lagom skön dag ändå så ska inte klaga :)
när jag kom hem blev de god mat och efter de tårta eftersom bittan och johnny skulle komma :) myste även med min eddis i solen och sen fick jag present av dom, en blomma, godis & två prydnads hundar :D thanks!
även att jag gjorde världens fynd igår :D shoppade akvarium + massa tillbehör för endast 150:- var avundsjuk ;)
så ska göra rent de plus skaffa grus till de, sen ska mina söta fiskar + daniel få flytta till mitt alldeles egna akvaríum :D

även att jag jobbar just nu, haha Radio Ljusdal kom nyss, men jag vägrade prata och Linus hade inget val, moaha *fniss* happy. :D men jaja.
¨
längtar även SKIT mkt till helgen.
fredag: åka till kårböle där älsk hämtar mej :) åka till Ramsjö. bada tunna och mysa med bäjb på kvällen/natten :)
Lördag: FYLLA med bästaste brudarna + älskling och hans kompisar ;P
Söndag: Bakis (?) sen hem till gayLoos -.- hoppas bäj följer med, märks.

nej nu ska jag göra lite nytta, puss och kram + nyp HÅRT i stjärten :)

I  LOVE MY DANIEL <3


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0