lunch!

sitter hemma nu, fick åka med hanna till ljusdal så åt hemma idag :))
idag har jag fått rakat en katt :D jag ska ha en långhårig katt enbart för att få raka av dom håret, för för de första är de skit kul och sen blir dom så jävla len & fin :D
och imorgon är det min sista dag på praktiken ;( sorgligt men ska ändå bli sjukt skönt med sommarlov ;o längtar även fast jag börjar jobba redan på måndag och då är jag där helt själv ;o jag kommer inte ihåg ett skit ju :o men jaja.

längtar till studenten & crusingen då blir de SUPA :D och mysa med flickorna + min daniel såklart!

älskar dig Daniel! <3

BYE!!!!!!

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0