måndag!

jobbat idag, fick lite mer sovmorgon imorse :D började 11 ist för 10 ^^ även att jag faktiskt Gick upp till gruvan idag, så har samlat på mig lite motion också, tog inte så lång tid som jag trodde så kom fram 10.40 -.- ^^ har sovit bra inatt, fast inte daniel sov bredvid ^^

slutade 15.00 idag, sen har jag sutte här och skickat lite med Daniel :) har ätit lite och nu har jag ingen anning om vad jag ska hitta på faktiskt.. funderar på att städa upp lite i rummet, men njae. vet inte ^^ funderar även på att dra upp till skolan och leka lite på agilitybanan med Edda :) vore skoj. hm.. får se :)

byebye !
jag älskar min Daniel Halvarson! <3



R.I.P Lillemor Olsson som omkom i en olycka igårkväll i Heden, blev påkörd att ett rattfyllo...

Mina kommentarer ♥
Postat av: Angelica

Jag fick två söta soffkuddar, två kökshandukar och 2jättefina ljuslyktor :) Allt som jag ville ha :) Känner du den där Lillemor :/ <3<3

2009-06-22 @ 21:22:19
URL: http://angelicanord.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0