natti!

nu ska jag sussa, pratade nyss med min Älskling i telefonen som ju tyvärr inte kunde komma ikväll. annars har min kväll spenderas tillmestadels framfrö datorn och skriver med bästa sofie på msn, som jag alltid gör på kvällarna :D har alltid nått skoj att prata om jag och min älskade partypingla som jag saknar skiiiit mkt. tack för att du alltid finns för mig så som jag finns för dig med gumms :)


jag älskar min Daniel Halvarsson och ja till alla er som inte trodde på oss kan jag säga er att jag aldrig vart så kär och har aldrig blivit så älskad som nu. så till alla er som "varnat" mej kan jag säga att man alltid ska tro på sig själv och följa sitt eget hjärta och inte någon annans.

puss på er.

Mina kommentarer ♥
Postat av: Angelica

Grattis i efterskott gumman! Hoppas du hade en kanon dag/helg! <3<3<3

2009-06-28 @ 11:22:39
URL: http://angelicanord.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0