praktik & kämpa!

hello allt folk, eller allt o allt, ni som läser min blogg iaf  (:
andra veckan på praktiken är klar nu, endast 4 dagar kvar känns skönt men ändå tråkigt :(
känns kul att man får testa på så mkt olika saker iaf, så de är kul! :)
i helgen ska jag jobba i djurhuset också, vi har även fått en liten nymfparakitbebis och fler ägg så jag ska hålla koll på äggen utefall de blir fler bebisar (: mysmys!

idag har jag köpt växter till itt akvarium, skit dyra enligt mig men jaja, är man rik så är man -.- och har man inget annat val så har man väl inte de så jag köpte dom ändå ;p
efter de åkte jag och mamma och handlade lite och sen har jag beställt nya skor på skoaffärn som kommer på måndag, härligt hittade precis sånna jag vill ha också så de känns super! och sen städade jag åt mössen så nu har de nytt spån och ommublerat :)

har haft sällskap av mamma ikväll också men nu åkte hon och jobba så jag hade tänkt ha en myskväll med godis och massa mys och sånt, men njae nu blev de ju inte som dumma jag hade tänkt mej så jag får väl sitta själv hemma och "mysa" då .. :'/ dum i huvve som jag är tar jag alltid allt förgivet.. besviken på mig själv att jag aldrig fattar! sen blir man bara ledsen, ledsen för man förväntar sig saker hela i jävla onödan :'( så nej nu sitter jag själv och ska deppa klart sen sova :) Keep smiling!

GRATTIS till underbara emmelie som fyller 18 år dag :) <3

hejdå!


Mina kommentarer ♥
Postat av: Daniel Halvarsson

Meh om du får mysa själv så måste din pojkvän vara en jävla idiot :(

2009-06-06 @ 08:47:46
Postat av: jennie ericson

nejnej, han är världens bästa, jag som är en idiot vettu, alla har sina sämre stunder :)) love you! <3

2009-06-06 @ 17:19:51
URL: http://jennieericson.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0