ensam och övergiven!

nu sitter jag hemma, i ett stort hus alldeles själv, ingen är hemma, jo kanske katten men henne skiter väl jag i hon är ändå osocial. pappa är borta och mamma jobbar och lillebror är i falun, suck! ingen har "tid" för mig, så värdelös är jag -.- om inte annat känner jag mig väldans värdelös då.. imorgon blir de väl ljusdal, jippi.. kommer att få sitta själv när alla som är över bög 18 drar ut på krogen, jippi! -.- funderar nästan på om jag ska stanna hemma ist nu..  bajs på dethär lovet jag har inte hunnit/gjort ett skit! bara suttiti hemma och surat ensam, vart med daniel, sovit och inget mer. värdelöst!  någon mer än jag som tycker att lovet vart mindre roligt? PUSS

Mina kommentarer ♥
Postat av: signe

håller med dej till 100%, aldrig varit med om nått tråkigare lov -,-

2009-03-06 @ 18:53:37

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0