fredag!

vaknade klockan 7 idag, skulle ha prov klockan 8 så gick upp en kvart tidigare för att läsa igenom lite papper och så. hade prov, var klar efter en liten stund bara de kändes bra! efter de skulle vi upp till försäljning och service och lämna tillbaka böcker och sen slutade jag, så 9.20 var man hemma igen :) skön dag!
nu börjar man känna att tvåan snart går mot sitt slut med tanke på att så många veckor går bort för oss hela tiden typ eskilstuna nästa vecka, sen äre lov och stockholm en vecka och hund en vecka och jaa, snart är de sommarlov :D
när jag kom hem pratade jag mest med mamma i telefon och sen har jag städat hela lägenheten, stor städning bra nog. det blev dammsuga, torka golv, damma, skura ut toaletten, tvätta speglar, tprka av alla bord och bädda igen soffan som inte vart ihop på säkert 2 månader. skönt att de är klart men de tog sin lilla tid :/ ...

om en halvtimme åker man hemmåt, men bestämde mig för att åka till mormor så jag hoppar av där, egentligen skulle jag åka hem men jag vill träffa henne lite och har ändå inget att göra hemma så varför inte? :) mormor ska även göra tjockpannkaka till mej :D gooodie :) sen är de ju skit fint väder så kanske blir att fota lite också vi får väl an se :)

kvällen ska spenderas med gugge och bror :D var ett bra tag sen vi tre hitta på nått :)
skriver kanske mer sen, puss :)


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0