fredag den trettonde!

yes nu har man slutat, en kort fredag denna vecka :) ska egentligen ha omprov nu men jag gör de vecka 13 ist (a) men har egentliegn 1OO andra saker att göra men jag orkar inte -.- de får ligga och släpa ett tag till. ska ta bussen hem vid halv 1 :) så ska bror vänta på mig i skolan :) ska bara äta lunch och sen ska jag gå ner till lägenheten och packa :)
ikväll blir det förhoppningsvis att vara med hjärtat! :) längtas! <3
fredag den trettonde idag, hoppas på en massa tur ist för otur som de flesta brukar ha, själv tror jag mest att de är en myt. :)
puss

★ vissa betyder mer än andra, dom flesta börjar betyda mer och mer medans vissa börjar betyda mindre och mindre!


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0