gymmet/farfar

yes nu har man vart lite duktig och gymmat fast sen var man till farfar och åt tårta så de var ju inte så bra men åt bara lite iaf :) jag och peter dampade lite hos farfar och peter blev lite ägd med dedär med äventrysbadet höhö.. 
imorgon blir det ljusdal med pappa, daniel kanske kommer på kvällen så de blir super bra! :)
mysmys med han som bryr sig om mig i alla lägen och är mitt största behov i livet!!
har även börjat prata med dig igen vilket är skit skönt eftersom du betyder en hel del för mig :) du vet själv vem du är så hoppas du läser det här :) för de betyder jätte mkt för mig att vi kan vara vänner igen! :)

nej nu blir det duschen, beck, sussa & vakna igen :(
puss



puss på dig, du betyder så mkt för mig! <3 bröderna C är snäppet bättre! :)

Mina kommentarer ♥
Postat av: Emmelie

Antar att du menar mig. höhö

Jag är liite bättre jag också faktiskt!

xP

2009-03-16 @ 16:33:23
URL: http://aawesomee.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0