hate or love ?

jag blir så less, snälla kan ni inte bara vara tyst.
ibland känns det som att jag bara skulle kunna slå er på käften,
jag skriker sånna ord till er som jag inte kan hindra ifrån att skrika,
de bara flyger ur min mun och de värsta är att de är bara en del av alla ord jag egentligen vill säga.
när jag var liten trodde jag aldrig att jag skulle kunna be er hålla käften, men nu är det inget hinder..
jag älskar att komma hem, på veckorna längtar jag liksom tills jag får komma hem.
när jag kommer hem ångrar jag mig lika fort, jag vill inte vara hemma, jag hatar de..
jag har fått nog av allt tjat, jag mår inte bra av att hela tiden få hålla käften för att inte säga bort mig.
jag är så less på er, snart drar jag och kommer fan aldrig mer till er.
frågan är liksom, borta bra, men hemma bäst.. men vart är mitt hem egentligen, där jag triv & mår bra? .. :(

*alla säger att dom kan prata med sina föräldrar om allt, jag säger INGET till mina föräldrar, jag har liksom inte sån relation till dom som dom vissa har till sina föräldrar. så ni som kan prata med era föräldrar om allt, var stolt och uppskatta det, de vore min högsta önskan om jag kunde de. :'(

tack till alla som finns för mig, vänner är verkligen allt! <3

Mina kommentarer ♥
Postat av: Laura

Usch.. Hade också svårt att prata med mina föräldrar när jag bodde hemma.. Finns inget värre.

2009-03-03 @ 17:11:24
URL: http://laurasnya.blogg.se/
Postat av: Laura

sv: Tack så mycket :) Njah, har väl egentligen inte heller råd :P

2009-03-03 @ 19:48:53
URL: http://laurasnya.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0