kväll.

ikväll har jag bara slappat, borde ha pluggat men har faktiskt inte orkat och de läre jag väl säkert få sota för sen efter provet är klart.. men aja man kan ju inte kunna allt heller? ;p var iaf upp till jonna en sväng, kollade igenom papperna och de kändes helt enkelt bajs på de! ;p kortdag imorron slutar kanske runt 10? sista gången på försäljning o service så vi ska bara lämna in böcker och avsluta ska bli sååå skönt att slippa henne (A) (Y) men nej nu ska jag sova med tanke på att jag knappt sovit nått på två nätter, är sjuk och skit trött..
imorron tvingade jag gustav att stanna kvar hihi :D så jag ska vara social med han o bror min och mysas på kvällen :) daniel ska upp och fiska på lördag så han kommer inte att sova hos mej imorron, synd.. men på lördag äre ju iaf feeeesta som gäller, ska bli fett med röjj :D hoppas på massa kort med som jag ska försöka fixa yes. men nej nu ska jag lägga mig i min säng alldeles ensam och drömma mej bort ifrån allt som har med skolan och göra.
puss och god natt!


du lyser upp min dag hjärtat och jag älskar dig d <3

Mina kommentarer ♥
Postat av: Anonym

Du var verkligen fin på det här kortet! =)

2009-03-26 @ 21:20:29
Postat av: Danne Guran

Ruggigt vackert de där kortet darling :) <3 <3

2009-03-28 @ 17:37:52
Postat av: jennie

tack älskling :) <3<3

2009-03-29 @ 13:23:03
URL: http://jennieericson.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0