kväll!

jajjemän nu har man äte smörgåstårta och vanlig tårta så jag tror att jag spricker :o men gott som satan har de vart! så nu sitter jag här och nöter! hm har inget bättre för mig så (a) men iaf imorgon blir det inge fiske som planerat :( men rätt så bra ändå eftersom alla mina kläder är i ljusdal, får bli någon annan dag ist :) på tisdag ska jag tvinga med mig signe till backen för har lovat att fota pojkarna som hoppar då, ska bli spännande och skit kul, hoppas att bilderna blir bajs bra och att jag får med signe så vi kan åka lite :D najsnajs, nej nu ska jag rör lite på mig :D PUSS


lammet som fanns i djurhuset denna vecka! :)

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0