kvällen.

har nyss hjälpt mamma med kycklingen som vi ska äta till middag. övningskörde nyss till Lomsjön med mamma, de gick jätte bra med den var fruktansvärt mycket slask på vägen så de blev slirigt o halt :/  daniel ska komma ikväll, så vi får väl se vad vi hittar på och hamnar, hade iaf tänkt att dricka någon droppe alkohol och blir glad igen .. :/ men hanna var lite bakis idag så vi får väl se om vi blir själv eller om vi får lite fler folk med oss.

jag har även kommit på att jag är förjäkla sugen på att tatuera mig nu! vet ungefär vad jag ska ha men de håller jag för mig själv tills jag vet exakt, håller på och funderar massa.

men nu ska jag hjälpa till lite mer med maten. puss på er!

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0