lördag!

hm vad händer en dag som denna? är jätte fint väder ut så kanske ska släpa mig ut en sväng. hanna ringde igår, skit roligt att hon hörde av sig :D hon ville/trodde att jag skulle komma på fest men jag visste inte ens om att de var fest o hade inget att dricka så jag kunde inte vara med, så vi kanske skulle ta de idag ist om jag fick tag på nått idag, så de håller vi tummarna för! (y)
vaknade typ 3 gånger inatt av att telefon hemma ringde, suck! först klockan 12 när jag precis hade somnat sen klockan halv 2 och slutligen klockan 3 :o jobbigt men jag somnade iaf om efter ett tag :)
får se vad som händer ikväll nurå, hoppas på lite festande för de skulle inte sitta fel och sen skulle väl kanske daniel komma, får väl se hur de blir med de, han måste ju fixa skjuss å ....
puss


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0