mååndag!

skoldagen är avslutad och de har vart en rätt så slapp dag idag :) började med att vi titta på en film om dinosarier? typ x) sen vare lunch och sen tittade vi på en författare som pratade och han var faktiskt riktigt skit kul och jätte bra :D skrattade en hel del och de var väldans trevligt :) efter de skulle vi ha hund, "rest tid" och jag är redan klar med allt :D så jag fick tillbaka mitt prov som jag fick VG på, trodde jag verkligen inte eftersom jag inte pluggat ett piss x) och sen blev de att hämta Doris och Daisy i djurhuset och flytta hem dom så nu bor mina älsklingar hemma :D
ska bara fixa lite mer klätter möjligheter till dom sen så är allt klart :D
puss


min ena mus Daisy, är hon inte söt? :'D

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0