måndag!

åkte med pappa till ljusdal idag, gick upp 6 -.- men fick iaf skjuss :D
skolan idag har bestått av följande; djursjukvård, fick göra en klinisk undersökning = gå igenom ett djur från topp till tå och titta en massa saker. jag, jonna & cicci gick igenom fanny och de såg väldans fint ut ^^ efter lunch hade vi hund och utställningsträning och för oss som inte var nå intresserad som tex Jag var det fruktansvärt tråkigt! men aja nu vet man ju iaf lite om de men blev inte mer intresserad (a) fick även träna lite med dom och det var inte heller kul haha.
efter skolanblev de mat och sen gick jag, elina & jonna till coop och köpte seriöst sjukt mkt vindruvor och sen har jag äte de så nu har jag skit ont i magen ^^ men nyttigare än godis iaf ^^
cicci har även vart ner med buren till mina möss, tack :) så har fixat Lite med den & köpt mat o grejjer, MYS :D
puss


MIN SÖTA DORIS :D

Mina kommentarer ♥
Postat av: Anonym

sötbääbis :D! VILL HA!

2009-03-16 @ 21:16:15
Postat av: Emmelie

Haha! ;) I knew it!

Nej de säger jag inte, för du säger inte va du ska! :P

Du får vänta 24 dagar sen får du se! ;)

2009-03-16 @ 22:07:32
URL: http://aawesomee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejhej, kolla in min blogg & lämna gärna en kommentar! :)

2009-03-17 @ 17:31:08
URL: http://yiipiie.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0