möss!

sitter och har "idrott" nu, men eftersom alla var borta när vi kom till idrottssalen fast än vi kom 10 min tidigare så drog vi tillbaka till skolan igen :) humöret har lugnat ner sig sedan i morse nu är jag faktiskt på bra humör igen så hoppas verkligen att denhär dagen fortsätter bra. har även valt ut två små möss nu i djurhuset som ska bli mina :D Doris (svart/vit) och Daisy (vit/beigh) som ska flytta hem till mej i min lägenhet ^^ skulle få en bur av cicci så det blir toppen :D så nu blir det till att köpa spån, mat och massa inredning yeeah! :D kul kul! :)
puss


Mina kommentarer ♥
Postat av: kullerbytta fjant

svar på din komentar ^^

tror båda vi hade en liten dålig start på dagen i morse hehe :P men jag vill inte sparka in ditt ansikte =) skulle ja aldrig göra

2009-03-11 @ 13:18:12

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0