onsdag!

suck, denhär dagen kommer inte att sluta bra eftersom jag redan är på super dåligt humör, har bara lust att gå hem och lägga min Nu! så nu vet alla vad det är om ni får en arg komentar eller nått så är det bara jag som är trött, less, irriterad och förbannad. jag håller iaf på att göra en powerpoint om tsunamin och jag är snart färdig typ, har skrivit de jag vet ioch mer kan ju inte Jag göra iaf! har även lagt in lite bilder som jag ska skriva ut till skäggagamerna så jag har iaf vart lite duktig denhär lektionen, men tiden rusar ju hela tiden iväg så de är ju bar om man jobbar på när man har tid.

jag håller även på och funderar på om jag ska skaffa två små söta möss, de vore roligt, jag ska bara hitta en liten bur till sötsakerna så nu vill jag ha lite förslag på namn ^^ jag vill helst ha en svart/vit och en grå/vit. :)

ikväll ska jag vara med daniel som åker hem imorgon, ska även försöka plugga bort lite arbeten som ligger kvar -.- suck. vet inte ens vart jag har alla papper så jag vet vad jag ska skriva. men aja jag ska iaf få de gjort så ikväll blir de inget annat planerat än plugga & vara med daniel! najs!
puss!


bilden tagen från google. :)


 


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0