tisdag & första dagen på parken zoo.

första dagen på parken zoo vecka 2 .. denna dag tyckte jag sög, bara en massa skriva! :/ tråkigt men fick iaf se lite djur men ändå tråk. hoppas att morgondagen blir bättre. var även på Strömsholms djursjukhus, var inte så ballt ändå som jag trott, dagen har bara vart depp & inge bra alls punkt slut. även att pappa ringde imorse och berätta att de hänt en olycka.. blev skit orlig och såklart så hade vår jävla kattjävlen lyckats få tag på en av mina möss och pappa hade flygit upp och precis fått tag i min mus och den sprang iväg som vanligt och den hade inga sår, men sen när han tittade efter henne ngr timmar senare var hon död :'( så jag hann ha henne i nästan 2 veckor och jag förstår inte hur hon fått ur musen ur buren :'( men de var inte katten som bet ihjäl den eller nått den måste ha stresst ihjäl men ändå känns helt sjukt ledsamt :'( så imorse satt man o grina hela frukosten :'( min älsklings mus :'''(

R.I.P min älskade Doris :'( <3



Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0