torsdag!

oops har inte skrivit på ett tag men har inte orkar och inte hunnit (a) det har inte hänt så mkt sen sist jag skrev så kanske inte har vart någon idé att jag skrivit heller.
idag har dagen gått fruktansvärt jäkla segt :/ tråktråk.. igår var jag nästan helt ledig, hade bara matte.
när jag kom hem skulle jag och jonna gå runt kyrksjön i ljusdaöl men gick inte runt hela för jonna hade skavsår men gick iaf i ca 45 min sen på kvällen blev de gymme med daniel, så idag har jag lite träningsverk (a) höhö.

ikväll blir de hamburgare med älsk och sen blire nog bara popcorn och slapp framför tven Yeah! :)
puss

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0