torsdag!

förlåt har inte skrivit på länge. denhär veckan har gått seeeegt. i tisdags fick vi våra sötgrodor :D Lill-Erik & Torleif, själv trodde vi att de skulle vara pyttesmå sötnosar men de var skit stora och snygga :D älskling har även vart hos mej typ hela veckan, åkte hem idag :( imorgon är det prov i kretslopp så ikväll ska jag sitta i min ensamhet och plugga ;p i morgon far jag hemöver, mössen tar mamma med sig idag :( så blir alldeles ensam ikväll. men jag överlever nog jag :) innan jag ska hem imorron ska jag svänga in till mormor och knäppa kort & hälsa på henne, ska bli jätte trevligt :) sen blire loos och ska nog umgås med bror och kanske gustav om han kommer :)
annars så är jag bjuden på grillfest på lördag så de blir nog att dricka och vara med grabbsen då :D najs!

en massa grattis pussar på min Daniel som klarade skrivningen idag på körkortet, första försöket, jag älskar dej :) <3


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0