torsdag!

sitter och har per nu och jag kan knappast bli mer irriterad på någon annan person i hela världen som jag blir irriterad på honom. han är bara dryg och pratar hela tiden och jag tycker verklitgen inte om honom, jag kan även bli lite hatisk om han är alldeles för dryg.
har även fått reda på för varje dag som gått nu att vi inte har varken engelska, idrott eller djurskydd på onsdag :D har bara matte b och den kanske jag ska gå på beror på om jag orkar :) annars blir det bara sova, mys & vara med daniel hela onsdagen :D happyface! :*
ska snart hälsa på mina små sötfisar och kanske knäppa ett kort och lägga in här så håll utkik  :)
ikväll ska jag plugga, har omprov i försäljning och service imorgon, jippi -.- vet inte ens vad jag har omprov på och kommer knappast orka plugga nått -.- :/ men jaja. sånt är livet bara att bita ihop :)
puss

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0