DU

skyll dig själv, du tog inte chansen när du hade den och när jag går vidare så är allt mitt fel?
du säger att jag är en idiot, efterbliven i huve och allt skit. herre gud, väx upp!

jag blev trött på dina bortförklaringar, dina lögner, ditt sätt att säga saker, ditt raggande på alla andra, ditt sätt att alltid vara emot mig.. konstigt att man inte orkar med sånt ?! haha men nej allt är mitt fel.. alltid (:

förlåt för att jag skriver hur jag känner här, men blir bara så jävla förbannad på folk som är så sjukt jävla omogen och dryg! F.Y.

-

iaf, första dagen på praktiken, trivs som fisken i vattnet! :D
och jag tycker om min Daniel Halvarsson så mkt! tack för att du finns & gör allt för mig!  <3

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0