gårdagen!

gårdagen slutade väl bajs, men som tur är var inte jag inblandat i nått skit vad jag vet iaf, kvällen började bäst hemma hos mej med gött folk, jag, sofie, carro, sandra, tomas, halvarsson, jimmy, jonas, tobias och sen vare ingen mer tror jag (a) efter ett tag drog vi upp till åsen, gick in på en fest, där de var typ bara 15 åringar, så vi drog vidare till skolan för att spela brännboll :D de var skit kul & rätt så mkt folk som var med faktiskt. tjejerna mot killarna och såklart vann tjejernaa ;)
efter de blev de fest hos bästis tomas :D där vare väl mest bara en massa skit, men jag hade iaf kul :D tomas är min bästis i alla väder iaf :D

även denhär dagen har vart mys :)  korv med bröd och fint sällskap! :) träffade även sofie en sväng så vi pratade lite :)

ikväll ska jag hem till loos, daniel skjussar hem mej :) eftersom jag måste städa på gruvan idag, suck! -.- ^^

puss

Mina kommentarer ♥
Postat av: AngelicaNord

hehe, tackar :) desamma :) <3

2009-05-09 @ 20:13:27
URL: http://angelicanord.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0