HAMRA!

hallo bloggisch :)
blev hamra igår kväll, fick en flaska vin och ngr öl som jag drack, fast jag och jonna delade typ på vinet :D vi pratade ut om allt och det är sånna tillfällen som Nu man verkligen ser hur komiskt det kan vara med missförstånd, vart "ovänner" i typ 2 veckor och egentligen har ingen av oss vart varken sur, arg eller velat vara ovänner m,en båda har vart för feg för att prata med varann. är så otroligt glad att vi är vänner igen, du är min absolut bästa vän Jonna och dig tänker jag aldrig mer bråka med, du är min själsfräde! <3

jaja tillbaka till festen ^^ när jag kom dit var redan efterlängtade Angelica, Emmelie, Simon, Mathias, Johan & Jonna där :) började dricka lite och eftersom kom det mer och mer folk :) det var en trevlig kväll & jag blev inte alls lika full som jag brukar bli, kände knappt av det så det kändes super bra :) allt flöt på bra & inga problem kom upp, känns super kul att träffa alla igen :) får se om angelica & jonna lägger upp lite bilder som jag kan lägga upp sen :)
fick även skjuss med Anna från voxna hem, tackitack :)
tack för kvällen alla :)

klockan 17.00 åker jag med bussen tillsammans med BästisKullebyttabajsbarnet till Ljusdal igen, längtar mest tills imorgon typ vid 6 på morronen, längtar mest! <3

PUSS


Mina kommentarer ♥
Postat av: Angelica

Hade så jävla trevligt! Hoppas det blir igen :) Bilder kommer på onsdag eller torsdag :) Pusselipuss <3

2009-05-18 @ 16:59:36
URL: http://angelicanord.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0