la stockholmá!

sitter på vandrarhemme i stockholm nu med sandrii, saknar hemma!! vill hem, till lugnet, lägenheten, myset & min säng. vill inte ligga i en säng som 1000 andra legat i, min säng är ju fan sönderknullad eller nått, kommer ligga som en banan :( nej jag vill heeem!! nu?! helst nyss. längtar sjukt mkt tills på onsdag, HEM! ja tack.

träffade iaf bästaste tessi o emelie idag, underbart att träffa dom igen iaf! bäst!

har vart på två olika saker idag, till judendomen och islam, var väl intressant, iaf islam :) har även ätre thai/kina mat, och jag tyckte faktiskt att de var gott! :)
imorgon blir de annat, hoppas att de blir roligare! sen väntar ännu en natt på lortstället -.- x)

men puss på er, orkar inte skriva mer, även att jag inte har ngn mottagning nere i bunkern så svarar jag inte på era sms så ja, vet ni varför. BAJSSTÄLLE :(

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0