LJUSDAL & FEST

gårdagen tillbringades med mathilda till en början. hon mötte mej vid bussen, efter de drog vi till prix och sen hem till mej o fixa oss, fixade lite sprit & öl sen vare bara att sätta igång med drickandet :) gick till jimmy tillsammans med daniel, tobias & sara :) där var det rätt så mycket folk, roligt folk ofc! :) satt hemma hos jimmy tills alla skulle ut på krogen, sen drog vi hem till mej och efter de blev de väl mest till att sova!

idag kommer även rebecca till ljusdal, så jag o mathilda ska umgås med henne och sen vet ja inte vad som händer, de får vi väl an se :) hoppas på nå trevligt även denna kväll.

PUSS


* förlåt mig, men de känns som att det aldrig kommer bli som förr och jag mår bara dåligt.. önskar du kunde förstå men ja... .. förlåt.

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0