LYCKLIG.

jag är nog den lyckligaste personen på jorden just nu, helt sjukt glad & mår bäst! har världens bästa vänner & världens bästa allt.

Idag blir det Hamra med pojkarna och träffa folk & titta på när folk gör bort sig i vildmarksbanan :D ska bli skit kul :) ska få åka med jimmy och sen ska daniel, kanske tomas & kanske jens med :D skojskoj! :)

Ikväll blir det till att fira Sara som fyller år :D hoppas att det blir skit kul som de säkert blir :D och hoppas inte att det blev som i onsdags när jag spydde 3 gånger innan jag skulle sova ;D hihi.. fast ingen spya ingen fylla ;D så de var lätt värt de (: saknar sofie som inte kunde komma :( fast klarar mej nog ändå hoppas jag :)

jag och daniel har även mätt hur långt det är till min praktik, det är hela 4,2 km bara dit, så jag kommer att cykla 8,4 km varje dag i 3 veckor typ (: najs! fast vill ha tag på en annan cykel -.- :)

men nu ska jag dra Puss på er! :)

<33

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0