skolan & arg :)

har lektion med per nu, smkis, massa bråk (a) jag fick damp för att han sa att jag skulle få IG på en sak som HAN sa att jag skulle göra en annan vecka, de kunde ju han skita ner sig på jag skällde på han och nu ska jag få göra de ändå, IDIOT hatar han!! blä. men de löser sig :D

ikväll har jag massa saker att göra innan morgondagen.. plugga, städa, färga håret, diska, fixa med fiskarna, fixa dricka. maaassa mer också :)

imorgon ska de bli brakfest + brännboll jag, sandra & sofie var bäst och fixade brännbollsgrejjer hos kjelle ;D så jag längtar hoppas bara att allt fixar sig med allt bara :D hihi.

PUSS

Mina kommentarer ♥
Postat av: AngelicaNord

Vad bra gummsan! Man ska göra det som känns bäst! :) Det är klart jag bryr mig, :) <3<3

2009-05-07 @ 12:53:10
URL: http://angelicanord.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0