DOGGY STYLE UF !

Hellu folket!

Kom hem för ett tag sen, har pysslat med lite grann sen dess. Tog mig en varm dusch och sen dammsög jag faktiskt lägenheten, ibland glimmar det till.

Skolan idag var SEG, hade bara lektion fram till 11.20, men hade djursjukvård och som vanligt var de bara skriva, skriva och skriva och skriva lite till. Jag tröttnade snabbt och sen satt man med lite klasskompisar i "fikarummet" och drack kaffe, skämtade och skrattade till häxan kom och hämta oss igen :(

Men iaf så sa jag ju att jag skulle trimma idag och tänkte berätta lite om mitt, Sofie och Jonnas UF (ungtföretagande)

Vårt UF heter Doggy style UF och vi är 3 stycken som driver det och det vi sysslar med är nämnligen att trimma hundar. Vi klipper, badar, fönar, klipper klor, borstar mm mm. Vi har än så länge haft 3 st "kunder" och nu börjar verkligen allt rulla på, det är skit kul! Så om ni hör någon som behöver ha sin hund Vardagsfin så kan du höra av dig här i bloggen så fixar vi de ;)

Idag har vi trimmat den lilla halvarga shih tzu'n Skorpan, det tog 3 timmar och vi var 3 stycken, hehe! Det tar sin lilla tid men det vi strävar efter är ju att kundernas ägare ska bli nöjda och glada, som de vi haft än så länge blivit :) Imorgon har vi våra fjärde och femte kunder och det är två cocker spaniel som ska klippas och säkert badas och så, ska bli roligt men kvällen kommer nog bli lång. Sen ska vi även trimma en till hund på torsdag, kommer tyvärr inte ihåg vad det var för ras just nu. Sen har vi även 2 hundar nästa vecka. Så nu är det fullrulle på företaget och det är skit kul!

Men nu ringer pojkvännen, så nu ska jag vara social med mitt hjärta, byebye! :)



Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0