DUKTIG KICKA ;)

Tjaaatjaa bloggeeen!  (a)

Skola idag igen, hade sovmorgon så gick upp till 10 och när man kommer upp kommer horan Jens och säger att vi inte har någon lektion med honom heller, hm så då hade jag egentligen haft sovmorgon till 12.20 ... Lite snopet, men fick iaf lite annat gjort, så de var ju tur.
Börjar äntligen få lite gjort, eller ja, allt är väl halvdant men har ju iaf börjat på de mesta och sen har jag även lämnat in en del också, känns kanon! Magen börjar lugna ner sig lite och jag känner mig lite mindre stressad, (y).
Sen jobbade även jag och jonna på som idioter på både biologihäftet & hos Biggan, gjorde klart alla uppgifter, så nu är allt klart! Ska bara dit och skriva in de första uppgifterna nästa gång, för har bara dom på papper :/ ...

Åh imorgon kommer äntligen min prins hem igen :D Känns som att det var en månad sen vi sågs sist, men men. Kommer blir sjukt skönt att han kommer hem igen :) Älskar dig mest av allt på denns jord <33

Ha de bra, snart ska jag följa Joss och vaccinera sig och hoppas på att jag också får mig ett stick på samma gång, men är väldans nervös ....

/ jke :*


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0