GOD MORGON

Vaknade för en stund sen, tänkte gå upp i tid eftersom jag ska till Tarja (där jag ska ha praktik, hundspann) idag. Vädret ute är väl inget att skryta om, det är dimma, halvregn, ruggigt och blött.. Kommer nog blir väldans blöt när jag är hos Tarja, men sånt är livet. Det kommer troligtvis blir skitkul så de överväger faktiskt.
Mamma är snäll och skjussar dit mig och pappa har varit snäll och plockat fram kläder åt mig (a) Eftersom jag inte har några kläder hemma i Loos, utan allt är i Ljusdal :(

Men i alla fall, efter att jag varit hos Tarja ska jag iaf upp till farfar, för det är ju Fars-dag idag, så jag hoppas att ni köpt något fint till er far/farfar/morfar osv .. Pappa fick sin present igår + hallonpaj, mums! Eller farfar fick också sin present igår, men idag ska vi fika hos honom och sen skulle jag hjälpa han med nå också.

Men nu ska jag släppa in katten som hoppar på ytterdörren och skriker som om hon skulle vara döende..

Byebye!

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0