GOD MORGON !

Ska snart upp till skolan, fick lite sovmorgon idag, fast jag sov lika länge som vanligt ändå. Men ska i alla fall ha den berömda Illertanten idag, så vi ska alltså prata om Illrar hela dagen :D Jag tror att det kommer att bli superkul! Hoppas även att vi får gosa med dom lite, alltså illrarna och inte tanten ...

Efter skolan blir det nog mest slappa, äta mat och ja inte göra mycket, men vi i hundgruppen ska iaf planera lite inför imorgon eftersom vi ska ha öppethus på skolan, be there!

Men nu ska jag springa in på toa och kasta på mig lite smink och borsta igenom ruffset jag har på huvudet!



ETT STORT GRATTIS TILL ANGELICA SOM FYLLER 2O ÅR IDAG :* <3


Mina kommentarer ♥
Postat av: Hanna

illertanten? det brukar väl inte vara en tant? :O

det hade inte vi?

2009-11-18 @ 15:41:40
URL: http://hannaborjeson,blogg.se

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0