GOD MORGON !

Igår kikade jag på Bonde söker fru, helt klart bäst heh!
Fast hade sån migrän så jag trodde seriöst att huvve skulle sprängas på mig, och att jag skulle s*y upp allt innehåll i min mage, så igår 21.00 somnade jag och sov typ hela natten..
Kunde inte hålla mig vaken utan att hålla på att kräkas, så lika bra att sova..

Idag har vi bara tråk lektioner. Först samhälle, lunch, biologi?, biggaahhn -.-

Ikväll ska jag nog inte göra mycket, ska mest ta de lugnt och städa lägenheten kanske.

Imorgon blir det Tandläkarn för mig, usch :( Men efter tandis blire shopping med mamma ;) mys! :D

Men nu ska jag kasta på lite smink, hejdå!

Mina kommentarer ♥
Postat av: jennifer

2009-11-26 @ 18:09:05
URL: http://elverstig.blogg.se/
Postat av: jennifer

jaha okej :) ja men jag pratade med henne idag och då sa hon ju att ni skulle festa på lördag och om jag skulle med osv? (: så dom kanske åker till ramsjö på fredag då bara. <33

2009-11-26 @ 18:10:53
URL: http://elverstig.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0