HALV ÅTTA HOS MOWA!

Tjabba tjena hallå!

Idag slutade det underbara lovet med att skolan började igen, noooo! ...
Och eftersom det är måndag betyder det, tråkiga lektioner hela dagen, jippi!
Började med biologi som Lena pratade bort en timme av typ, efter de blev de religion och sist men inte minst svenska B, jippi tummen ner på denna "roliga dag.

Efter skolan blev det Dellan och handla mat tills veckan sen gick jag och tokhuvet Jonna hem och vi kom även överrens om att vi skulle äta middag ihop idag. Så när jag kom hem kasta jag in maten i kylskåpet och frysen och sen kuta jag upp till Jonna och sen lagade vi Pasta carbonara, eller ja lagade och lagade, vi kör nämligen denhär stilen ;)

... Köper en påse med pasta carbonara (Findus) på Dellan ofc!
... Kokar upp 5 dl vatten, häver i pulvret och pastan
... Väntar 5 min, KLART !

Kan ju knappast bli lättare eller godare ;)
Det är verkligen ett mat tips om ni vill ha snabb & mkt god mat! 

Men nu ringer min kära pojkvän så nu ska jag prata med honom och lägga mig framför tven en stund :)


bilden tagen från google.se


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0