HEJ MITT VINTERLAND

Igår blev de massa strul, gjorde saker jag aldrig gjort förr och de är ett stort tecken på att jag inte riktigt vet vad jag gör just nu och hur mycket det egentligen är för mig, alltså för mycket. Jag mår absolut inte bra, stressar snart ihjäl mig känns de som, går och har ont i magen hela tiden och stör mig på allt och alla. Och ja de gick ju som de gick igår, blev helt enkelt för mycket för mig och de kunde inte stoppas ... Jag vill säga förlåt, men då ska jag ha ett förlåt av dig vilket jag vet att jag inte kommer att få.. Jag är nervös, mår ännu sämre nu, men hoppas allt snart går över ...

Men iaf så är det massa blötsnö ute x( Så jag funderar starkt på att hålla mig inne hela dagen, kanske åka och handla lite på ICA men annars tänker jag hålla mig inomhus framför kamin som värmer.

Igår så hörde iaf Tarja av sig mot kvällningen och frågade om jag kom till henne på söndag, och de ska jag väl göra då, så vi ska mysa med hundarna, ha teori om körningen, sen blir det körning. Jag vet inte alls om jag ska köra, åka eller bara titta på. Det är sånt som märks, hoppas på körning :D Men får jag inte köra imorgon blir det ju ändå massa körning när jag har praktiken där, NICE !

Men nu tror jag att jag ska försöka läsa igenom djursjukvården lite, men de är ju så himla tråkigt och jobbigt med allt i skolan. Men men, bara ett halvår kvar nu, KÄMPA!

Byebye, hörs senare tror jag :)


Daniel, tack för att du finns för mig, lyssnar och förstår. Du är den som betyder absolut mest, hatar att vara ifrån dig hela tiden :( men eftersom vi är bäst klarar vi allt. Så skönt att vi aldrig varit ovänner och du är den enda personen som aldrig gjort mig besviken eller ledsen, Jag älskar dig <3


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0