HUDIK HERE I COME !

God morgon bloggen!

Inatt har jag sovit väldigt bra, skönt att vara utsovd? Eller vad heter det? Aja.

Snart bär det av till Hudik, blä vill inte till Tandis, men men måste väl eftersom jag avbokat en hel rad tider där.. (a) Så idag är jag ledig från skolan, hua va skönt!

Ska försöka få med mig ngr julklappar hem, plus någon slags tröja som jag hade tänkt jag skulle ha till helgen till de nya kläderna jag köpte i Bollnäs, men de märks väl hur de blir med det :) I helgen lutar de iaf åt Parteeey med partypumen jennifer och partypumsen carrowlajn, fast vet inte alls än hur de blir faktiskt. Vore kul att hitta på något också faktiskt :)

Men nu ska jag borta gaddarna ;) Önska mig lycka till :o

Byebye sockertopps ;)


Mina kommentarer ♥
Postat av: Josephine

sv: haha ja mer än mys blire nog ;) <3 haha

2009-11-27 @ 10:12:25
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0