JULSTÄDNING !

Halloj.

Nu har jag julstädat i lägenheten, från golv till tak, jag har dammsuge, städa toaletten, dammat, torkat golv och allt som har med städning att göra. Jobbigt men skönt att det är över. Själv så smygstartade jag med julpyntningen tidigare i veckan eftersom jag fick massa saker av mamma så då orkade jag inte lägga in allt i garderoben så då fick allt åka fram. Lite för tidigt kanske, jag vet men vadå jul är mys och jag gillar mys :D

Imorgon blir det Hudik klockan 9.05 med bussen, sen blir det tandis och sen shopping med mamma som kommer så sen åker jag hem till Ljusdal med henne. Så imorgon blir det Julklappar till Älskling, lillebror och kanske mamma och pappa :)

Just nu pratar jag med Daniel, imorgon åker han hemöver, Äntligen! :) Men nu ska jag vara social med honom och äta mina ägg som står på spisen :)

Natti natti !


Mina kommentarer ♥
Postat av: jennifer

mäh, vadårå? :') men jo jag ska med, känner att jag bara vill ha kul nu efter allt som hänt. och tänka på något annat liksom. så jag ska med :D vad duktig du är btw, med städningen och det ;) <33

2009-11-26 @ 22:47:39
URL: http://elverstig.blogg.se/
Postat av: jennifer

ja jag ska med! :D sjukt taggad ju! ja hoppas jag kommer in bara ;) hehe. men vi kan väl höras i morgon på dan någon gång så jag vet när jag ska åka upp och så, läre ju planera lite :') <33

2009-11-27 @ 21:44:32
URL: http://elverstig.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0