KVÄLL !

Åh nu har jag skrivit lite, alltså det är så otroligt mycket tills provet på tisdag. Hur mycket papper som helst och massa krångliga saker, tex 40 olika häst sjukdomar och massor, jag är inte ens lite intresserad av hästar och sen vet jag knappt vart hovarna sitter ens en gång. Eller jajo okej hovarna, men typ vart kronleden sitter osv, det är massor. Men längtar ändå tills på tisdag för då är det över. Och jag tänker plugga och försöka få så bra betyg som möjligt eftersom jag ligger så pass bra till i djursjukvård redan. Så hur jobbigt det än är ska jag fanemej plugga!

Funderar även på att beställa en Iphone snart, eftersom jag lånat pojkvännens ett tag nu och fått testa lite, så ´är jag ganska säker på att jag ska införskaffa en ;)

Men nu ringer babyboy så nu ska jag vara social med honom ett tag, byebye!


det finns ingen människa som är så patetisk som du, haha! jag vet att du strävar efter att vara som mig, men du kan väl försöka dölja det lite iaf? ...


Mina kommentarer ♥
Postat av: Jonna

vem strävar efter att vara som du? nyfiken i en strut xD

2009-11-07 @ 21:32:55
URL: http://jonnalund.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0