MÅNDAG

Idag var det skola som gällde igen, kikade på en teater som vi sedan diskuterade om. Efter de var det lunch och då var det pannkaka, bäst! Efter lunch hade vi svenska hela eftermiddagen och jag fick faktiskt rätt så mycket gjort, skönt!

Men tyvärr så måste jag ju erkänna att imorgon är det prov i djursjukvård och jag kan absolut ingenting ... Jag orkar verkligen inte med skolan just nu och inte andra saker heller för den delen....

Men nu ska jag väl försöka läsa lite, även fast jag inte vill eller orkar..

Nu ska jag vara social i telefon med Daniel och Jonsson (en kompis åt daniel?) en stund.

Byebye!


Mina kommentarer ♥
Postat av: jennifer

jaaa :D om både du och carro är uppe i ramsjö samtidigt någon helg på jullovet så kan vi väl kanske festa lite där och dra ihop ett gäng och kanske åka ner på krogen eller nå :) eller bara festa stenhårt där ;) haha. <33

2009-11-30 @ 20:56:03
URL: http://elverstig.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0