PRAKTIK

Nu har jag pratat med Tarja och nu är all hundpraktik klar, nu fattas det bara de 3 eller 2 sista veckorna på praktiken, känns kanon!
Så såhär kommer min praktik se ut..
v. 4-7 - Tarja, hundspann (+ en vecka tidigare)
v. 8-9 - Sportlov
v. 10-13 - Veterinärerna Ljusdal
v. 14 - Påsklov
v. 15-17 - ? .. har på g iaf.

Min praktik hos Tarja kommer ju bli helt klart bäst! Kommer bli skitroligt! Sen hos veterinärerna kommer också bli skitroligt eftersom jag lärde mig massor förra gången jag var där, niiizze!

Japp japp, hoppas att dom ringer tillbaka från de jag har på G sen nu då, ringde precis när hon var på akuten, uscha va pinsamt :o haha! Håller tummarna till tusen! ....

 


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0