SOV GOTT !

Nu ska jag sova tror jag, har läst lite till provet men mycket är det inte och jag kan typ... Ingenting.. Känns skit, men ändå orkar jag inte bry mig? jag som alltid brukar bry mig? Det är något som är fel, det är en sak som är säker ...

En sak som påverkar allt är ju att Daniel är borta hela tiden, behöver ditt stöd darling.. Och värst är det såndana dagar som just idag, när han är ute i fält så då kan vi knappt höra nått ifrån varann alls, nått sms hit och dit bara, känns skit.. Längtar tills sommaren när allt detta är över och när vi äntligen får hitta på allt vi planerat att göra, kommer blir heltklart bäst!

Men nu ska jag sova, ska upp tidigt imorgon och gå till skolan, blääää! Är sjukt trött på skolan, nu är det bara FÖR mycket, igen ...

Ha de bra och sov gött...
:* jke

Mina kommentarer ♥
Postat av: jennifer

haha jaha, ja det kanske är jag som tänker för mycket åt det hållet ;) haha! jag vet inte riktigt än, pratade med carro om nå patraj men jag har så mycket plugg så jag vet inte ;s själv då? :) <33

2009-11-24 @ 21:55:00
URL: http://elverstig.blogg.se/
Postat av: jennifer

jaha, vad sa hon då? :) jag vill ju festa med alla er, alltså dom från ramsjö och ja ungefär ni som var här men sandra mfl också. skulle vara skitkul! :) okej, ja men hör av dig isåfall då ;D haha. ja det är bättre, det känns så jävla overkligt. har inte fattat det riktigt än tror jag. <333

2009-11-24 @ 23:16:31
URL: http://elverstig.blogg.se/
Postat av: Josephine

men du fick ju MVG stumpan ;) <3

2009-11-25 @ 11:58:03
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0