STUDENTEN NÄRMAR SIG!

Tjohej!

Skolan har varit seg idag, bara skrivit om genetik både på hund och genetiklektionen. Men men alla dagar kan ju inte älskas.

Men iaf så hade vi mössprovning till studenten idag, jäklar va skönt de känns att studenten närmar sig med stormsteg! Känns helt enkelt överdrivet bra!
Min mössan kommer att bestå av .. Mössan Elegant (eller va den nu heta), den var dryast, men hade mest saker och lät bäst, sen skrev jag dit "Jennie" och "Djurvård" på andra sidan, bak på mössan kommer det att stå 2010 se bild nedanför all text, sen kommer det även att vara hälsingebocken ovanpå mössan, en guldkant, vårat märke som går naturbruk och ja mer. Sen beställde jag även ett mössfodral i guld, ett band som man har över kroppen (sånt som de brukar ha på skönhetsgalor typ) som det står "Miss student 2010" på, en plånbok och ett par glassiga solglasögon.

Ja och allt slutade på 1105 :- och de ska jag betala helt själv, stoltisch!
Men man tar ju bara studenten en gång och de ska bli en av de bästa dagarna i mitt liv så de får kosta va de vill.

Men nu ska jag käka lite pepparkaksdeg för de är ju ett av de godaste som finns :D
Byebye!

iih, nu längtar man ännu mer!


Mina kommentarer ♥
Postat av: Johanna [s h o n a l i]

Tack så mycket :D Kul att du gillar det!

2009-11-11 @ 19:59:58
URL: http://shonali.blogg.se/
Postat av: Josephine

våra miss studentband kommer vara snyggast :D <3

2009-11-12 @ 15:19:13
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0