VAKNA MED THE VOICE !

God morgon alla glada!

Själv vaknade jag 05.30 i morse hemma i Loos, och tog bussen till Ljusdal vid 06.30 och var framme i Ljusdal 07.30 haha. Just nu sitter jag och kollar på Vakna med the voice! Idag har de besök av "Ullareds bögen" Mattias haha, och han är nog den mest femenina killen jag någonsin sett, herre gud :o Just nu sminkar han Paul med lipgloss, för att "han ska få större läppar" haha, ne men usch! Och hans låt är inge bra alls, usch!

Åh jag får psyk, ne usch han tycker jag inte om, väldans jobbigl förlåt, men han är det :o Nu är han äntligen Bortaaaa!

Ja, sen är det ju skola som gäller, biologi, religon och sen svenska, jippi vilken rolig dag ...

Nu ska jag duscha för jag är väldans skitig.
byebye!


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0