ZUMBA MED BRUDARNA !

Igår kväll blev de inget mer skrivande för mig, jag var helt slut och hade helt enkelt bättre saker för mig!

Men iaf så gick jag och Jonna upp till Joss igår för att köra den omtalade Zumba som går på teveshop hela tiden, så vi tog på oss skitkläder och gick upp. När vi kom upp så satte vi oss först och kikade på lite roliga och äckliga saker på youtube.com men sen började allvaret. Haha, vi började väl med att vi tre ställde oss på en rad framför tven, försökte härma alla helt sjukt svåra steg de gjorde, haha! Alltså de var länge sen jag skrattat så mycket som jag gjorde då, de var sjuktkul! Det enda problemet var väl att man tydligen skulle ha världens gummihöft, för jäklarinama va dom shaka med höfterna och jag såg väl ut som en stålstope typ.

Men det var jätteroligt och de ska vi verkligen göra om ! Jag gruvade mig för att vakna i morse med tanke på att jag trodde att jag skulle ha världens träningsvärk, men gissa vad? Hade inte de minsta träningsvärk alls? :s helt fantastiskt, haha!

Men nu är de slut på inlägget om vår myskväll med zumbaaan!

/ jke


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0