Alkis!

Då har kusin och hennes 3 barn + hund åkt hem. Tjohoo vame liv det varit här en stund, hehe! Först en unge på typ 1 år, en på 5 och en på 8 år, det blir en hel del spring och stök kan jag lova. Menmen lite kul är det ju att få besök också faktiskt.

Men iaf, jag tänkte gå en sväng med Norton (hunden) för att han skulle få lära känna mig lite mer och så. Också kommer det en alkisgubbe och skriker på mej först skrek han typ "HEJ" och då kollade jag om de var någon jag kände, men såg att det var en äckelgubbe så jag kollade bara bort och gick åt ett annat håll.. Då skrek han igen typ "VAD ÄR DET DÄR FÖR HUND DÅ??!" och jag fortsatte gå utan att säga något men märker att han är påväg emot mig så jag går fortare också skriker han igen "KAN DU SVARA VAD DE ÄR FÖR HUND?!" men jag svarade inte så då skrek han "NEHE MEN SVARA INTE DÅ DIN JÄVLA H*RA" jag blev helt paff och typ halvsprang hem.

Alltså jag tycker absolut Inte om alkholister, tycker att dom är sjukt obehagliga och absolut när dom skriker på en och är liksom påträngande... Usch!

Ska ju gå upp och ge Ellens råtter ikväll åh, usch tänker nog inte gå efter de blir mörkt iaf, då vet man ju inte vad som väntar :/ hua!

Men skriver kanske mer senare! Bye!

Mina kommentarer ♥
Postat av: Josephine

men gud vilken idiot :O ja men klart jag kan fixa din blogg :D <33

2009-10-16 @ 16:41:21
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: jennifer

haha, värst vad du ska stöta på alkisar nu för tin då ;) <33

2009-10-18 @ 22:17:44
URL: http://elverstig.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0