BONDE SÖKER FRU!

 

Hejhopp!!

Just nu sitter jag och kikar på Bonde söker fru, jag tycker att de är skit roligt att kolla på det haha! Och sen är det ju extra roligt när man har två bönder från Hälsingland och absolut ifrån Järvsö som bara ligger ngr mil ifrån Ljusdal där jag har min lägenhet. Jag tycker att Roger är stencool men ändå så jäkla pinsam, alltså jag skäms när jag tittar på vissa saker och måste titta ner i kudden, hehe!
Har ni varit med om att skämmas för det någon anna gör på tv någon gång?  xD de är sjuk kul!

Men nu ska jag nog göra min några mackor, jag verkligen älskar mat ;o utan mat en hel dag skulle jag bokstavilgen dö! Måste ju skriva ett inlägg om mat nått tag ^^ Men nu ska jag iaf göra mackor.
*Rostad franska med bregott och skagenröra , MUMS! Det är verkligen nått ni måste testa om ni inte redan gjort det, pojkvännen som tipsade mig, som med allt annat gott ^^

Efter Bonde söker fru blir det självklart Efterlyst på 3an och sen blir det den efterlängtade skönhetssömnen, booyaaa!!
Puss på er, men mest Puss på mitt hjärtegull! <3

Här kommer två bilder på min nya skor också, köpt på Euro sko



Mina kommentarer ♥
Postat av: Josephine

sv: tack så mkt :D tur att jag köpte dem :D <33

2009-10-21 @ 20:55:17
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0