DAGENS !

Pratade nyss med Daniel i telefon, underbart med tanke på att han åker emot mig om några timmar och är väl här om ungefär 13 timmar, underbart!

Sen har jag även fixat lite saker som jag skulle få gjort, så nu är det chips och tv som gäller ikväll, tummen upp!

I helgen ska jag jobba i vårt djurhus som vi har på skolan, där jag ska typ mata djuren, byta vatten och fixa och dona. Självklart har jag en sån underbart fin pojkvän så han ska följa med mig och hjälpa till med allt som ska göras ^^ Ibland blir jag lite bortskämd, men det är inget jag inte tycker om, hehe!

Om det händer nått mer spännande i helgen är upp till bevis, skulle väl kunna tro att de blir någon god öl och massor av skratt iaf. Annars ska jag bara mysa med min babe, längtar massor det är det absolut bästa som finns i hela världen helt enkelt. Finns ingen som får mig att känna mig så synlig som jag gör med dig, du vet verkligen hur man ska göra för att få någon att må bra & bli älskad.Tack för att Du finns i mitt liv.

Men nu ska jag kika på top model och senare är det Idol som gäller sen märks de väl vad som händer, tiden går iaf fruktansvärt segt, men den som väntar på nå gott väntar ju aldrig för länge eller hur? ;)


Men nu ska jag fixa med lite, byeye peolpe! :*


<3


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0