FREDAG!

Hejhopppp! :D

Igår gick jag och la mig riktigt sent för att vara mej 01.00 :o annars brukar jag lägga mej vid 22.00 (a) Men jag satt och kika på film med mamma, Silent Hill och den är ju lite halv bra så ville se den. Och idag vaknade jag 10.30, inte heller likt mej, jag brukar vakna typ 7-8 men nu sov jag mkt längre!

Efter att jag klivit upp har jag ... Sytt ny hårförlängning, blev skitdåligt! sen har jag även städat mitt akvarium, fast de var inte så smutsigt men kan ju behövas ändå. Sen har jag självklart lekt lite till med camen :D Haha bara för att jag har humor och tyckte att de var SKIT kul! (a) Så nedanför kommer lite fler bilder på mig HAHA.

Imorgon kommer äntligen Daniel hem igen, vid 05.30 på morgonen, sen ungefär 2 timmar senare drar vi till Gavloe till svärfar min, gryyyyymt mysigt ska de bli. Alla i Daniels familj är så mysiga och snälla, man känner sig verkligen välkommen när man kommer dit, lovely! :) Älskar dig min snygging och världens bästa pojkvän! <3

här kommer fler Dampbilder ;D





också en mkt "stilig" bild på mina nya skor.. ;)


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0